Varful Bucura

Franturi de Retezat

Prospat intors dupa un drum cel putin interactiv din Retezat, de-a lungul caruia cred ca am traversat cam 5 ploi torentiale, culminand cu momentul in care am vazut pentru prima data tot traficul de pe autostrada oprit benevol din cauza ploii, am zis sa pun cateva filmulete facute in ultimele zile in Retezat. A fost e iesire foarte frumoasa , cu cate putin din de toate, si trail-running, si alpinism, si plimbari fotografice. Una peste alta daca nu ar fi atat de departe de Bucuresti ar fi un masiv in care mi-ar place sa ajung mult mai des. Va urma in curand un jurnal mai detaliat si poetic scris de Mike.

Pentru noutati din calatorii si pentru idei de aventuri mail-ul ramane cea mai sigura varianta.

Postari similare

Saechsische Schweiz
Berg Heil!

Un set mai complet de poze aici.Si un jurnal chiar fain scris de Mike aici. Berg Heil e salutul traditional folosit inca in Saechsische Schweiz in momentul in care o echipa ajunge pe varful unui turn de stanca, sau in momentul in care se intalneste cu alta echipa. In traducere directa ar suna cam ca […]

Ivano di Bona
Dolomiti, ziua 1

Paradoxal prima zi din concediu din Dolomiti din seara asta nu avea sa se desfasoare in Dolomiti, ci in Cheile Turzii. Deoarece prognoza meteo pentru ziua de duminica se anunta dezastruoasa, si cum nici luni situatia nu era prea roz ne-am hotarat in stilul clasicelor hotarari luate in ultimul moment sa facem un pit-stop de […]

Lespezile Lirei
Lespezile Lirei, catarare libera la superlativ

Weekend-ul care tocmai a trecut l-am petrecut din nou in crai, dupa aproape o luna de la incursiunea in Diana, de data aceasta am schimbat destinatia pentru Refugiul Sperantelor. Mike a plecat in Crai de joi dimineata, a fost impreuna cu Gabi, Marius, Vlad si Suru pe Valcelul cu fereastra si a coborat pe lanturi […]

2 thoughts on “Franturi de Retezat

1. Cu genunchii din fericire pana acum nu am prea avut probleme, acum un an cand m-am apucat de alergat ma durea cateodata un ligament lateral de la dreptul, cu timpul probabil s-a mai intarit si nu ma mai deranjeaza.

Partea foarte buna e ca pe poteci in general alergi pe moale, problema e ca totusi in retezat ai o groaza de bolovani si teren mai tehnic care nu prea te lasa sa gonesti prea tare. In acelasi timp mi se pare ca in momentul in care mergi cu bagaj foarte mic fortezi mult mai putin genunchii decat in momentul in care ai greutate ceva mai mare in spate.