Varful Bucura

Franturi de Retezat

Prospat intors dupa un drum cel putin interactiv din Retezat, de-a lungul caruia cred ca am traversat cam 5 ploi torentiale, culminand cu momentul in care am vazut pentru prima data tot traficul de pe autostrada oprit benevol din cauza ploii, am zis sa pun cateva filmulete facute in ultimele zile in Retezat. A fost e iesire foarte frumoasa , cu cate putin din de toate, si trail-running, si alpinism, si plimbari fotografice. Una peste alta daca nu ar fi atat de departe de Bucuresti ar fi un masiv in care mi-ar place sa ajung mult mai des. Va urma in curand un jurnal mai detaliat si poetic scris de Mike.

Pentru noutati din calatorii si pentru idei de aventuri mail-ul ramane cea mai sigura varianta.

Postari similare

Traseul Lespezi
Lespezi

Un prim weekend la Costila pe anul asta, un pic cam friguros pentru gusturile mele dar totusi un weekend foarte frumos cu doua trasee interesante. Am plecat din Bucuresti de vineri seara, impreuna cu Victor, Catalin si Catalin (catalin al nostru si catalin vrabie), si am ajuns la fix in Busteni pentru a privi cum […]

Retezat
Strecurandu-ne printre picaturi, in Retezat

Din nou de la mike, varianta completa a jurnalului din Retezat: Retezatul-mon amourNe chema muntele, ne chemau departarile, ne chema racoarea, ne chema natura cu fetele ei schimbatoare, minut dupa minut. Si ne gonea orasul. Ne gonea culoarea gri, ne gonea oboseala de la serviciu, ne goneau problemele aferente si zilele prea scurte sa le […]

Fisura Suspendata… din nou…

Plecam tarziu din Bucuresti, plec impreuna cu Catalin si Ciprian care ma lasa in Busteni si continua spre Cheile Rasnoavei si ma intalnesc cu Victor pe la 10 la caminul alpin. Planul era cam la limita, 2h30 pana la intrarea in traseu, 4h pe traseu, 1h30 coboratul pana la refugiu, 1h pana inapoi la caminul […]

2 thoughts on “Franturi de Retezat

1. Cu genunchii din fericire pana acum nu am prea avut probleme, acum un an cand m-am apucat de alergat ma durea cateodata un ligament lateral de la dreptul, cu timpul probabil s-a mai intarit si nu ma mai deranjeaza.

Partea foarte buna e ca pe poteci in general alergi pe moale, problema e ca totusi in retezat ai o groaza de bolovani si teren mai tehnic care nu prea te lasa sa gonesti prea tare. In acelasi timp mi se pare ca in momentul in care mergi cu bagaj foarte mic fortezi mult mai putin genunchii decat in momentul in care ai greutate ceva mai mare in spate.