Piscul Cainelui

Un pic mai multe poze aici.

In ultimele doua ierni pe vremea asta pentru a putea schia cat de cat ok trebuia sa-ti cari schiurile in spate pana pe la 1400-1500 de metri, iar iarna asta avem nameti cat casa in toata tara. Intr-un fel chiar daca a batut vantul si zapada e pusa haotic pe sus, e un mic paradis pentru schi de tura. Poti sa alegi orice munte care are padure si sa faci un traseu turistic, si sa cobori pe schiuri fara griji pana la casele oamenilor sau pana in DN dupa caz.

Cam asa am facut si noi weekend-ul asta, in formatie extrem de extinsa am plecat sa vedem cum sta treaba prin Baiului, sa descoperim daca s-a mai pastrat vre-un fel de pulver prin padure de weekend-ul trecut. Pe sus stiam din noi ca nu e doar crusta si placa ciudata, asa ca daca ar fi rost de schi tot prin padure trebuia sa mai fie. Iar daca nu era rost de schi tot mergea o plimbare frumoasa pe Piscul Cainelui.

Ajungem dimineata pe la 9 la locul faptei, si dupa cam o ora de mosmondit prin frig si de reglat una alta reusim in cele din urma sa ne urnim pe un frig cumplit din Sinaia. Chiar e iarna adevarata, nu doar din punct de vedere al zapezii cat si din punct de vedere al temperaturilor, astfel incat pana cand reusim sa ne incalzim cat de cat la urcare tot ne plangem de degete inghetate.

Pana la urma din planurile noastre marete pentru ziua de sambata nu s-a ales prea mare lucru, dar macar am tocat sistematic toata zapada de pe piscul Cainelui. Mai era un pic de pulver ramas pe jos, si mai pe sus un fel de zapada transformata prin care se putea schia cat de cat ok. In schimb padurea era larga cu destul de multa zapada, astfel incat am facut 2-3 coborari de 300m diferenta de nivel, fiecare dupa cum s-a simtit. Cel mai erou a fost Cristi, care la a doua iesire pe schiuri din viata lui s-a vazut pus in situatie de a face primele viraje printre copaci pe o zapada care nu era chiar usor de schiat. Si s-a descurcat uimitor de bine, la a doua coborare mergand chiar destul de cursiv.

Marea echipare.

Urcand cu spor.

Baobab de Sinaia.

In rest o parte din noi am urcat pe Pisc pana am iesit din padure, prilej pentru cateva poze si pentru a vedea cat de multa zapada poate sa fie pe sus. In zona de dupa iesirea din padure zapada aveam cam 1m 20. Sincer la cum se anunta vremea cred ca o sa schiem din zapada asta pana mult in vara fara nici un fel de probleme.