Prolog

Acum cateva zile ne-am intors din calatoria noastra de o luna de zile prin Europa. De fapt in comparatie cu celelalte concedii pe care le-am facut pana acum cred ca a fost primul concediu care a avut izul unei calatorii adevarate. In fiecare zi te trezesti in alt loc, peisajul se schimba radical de la zi la zi, treci prin tari diferite, vorbind limbi diferite si interactionand cu oameni diferiti.

Add caption

Rezumatul turei ar fi ca am pedalat pana la poalele Mont-Blancului, pret de 1800km in 15 zile, dupa ceva aventuri cu recuperarea echipamentului de alpinism am urcat pe Mont Blanc, pentru ca la intoarcere sa scurtam o parte din drum cu trenul si sa pedalam 700km prin Austria si prin Germania.Va urma si povestirea pe zile, dar pana atunci am zis sa pun cateva poze:

Pentru noutati din calatorii si pentru idei de aventuri mail-ul ramane cea mai sigura varianta.

Postari similare

Acele Morarului
Din nou pe ace

­Inca odata, de la mike citire un jurnal despre o frumoasa tura din Bucegi. Acele Morarului in colectia turelor de toamna-iarna Acest jurnal cuprinde descrierea unui traseu de alpinism,destinat numai persoanelor care de­tin si cunosc temeinic utilizarea echipamentului specific. Pentru tura de pe Ace sfatuitor nu ne-a fost decat prognoza.Vazand ca vremea este buna ne-am […]

Moeciu
Alergare si catarare la marginea Bucegilor

Un RT scris de mike despre unul din cele mai reusite weekend-uri de anul asta, venit parca pentru a razbuna toate codurile galbene de iarna asta. O reteta usoara pentru a regasi fericirea Scriu jurnalul luni dimineata , cu gandurile calde, pentru a nu uita nimic dintr-un weekend simplu insa plin, cum nu am avut […]

Laco di Garda
Bike.Climb.Bike ziua 11

Link catre jurnalul lui mike.Link catre poze.Link catre bikemap. A fost prima zi din Italia in care am parasit pista de biciclete ce traverseaza Italia de la nord la sud. Dimineata parasim placutul loc de cort pe care l-am gasit cu o seara inainte, si pedalam in continuare printre podgorii de struguri si plantatii de […]