Intorsura Buzaului Bike Race si Brasov Marathon

Ultimele 2 zile au fost incredibil de pline si nici astazi nu e o exceptie de la regula, atat eu cat si Mihaela participam la un concurs de MTB de la Intorsura Buzaului. De data aceasta pe Marius il lasam la Elena, participand la alergarea si socializarea de la Brasov Maraton.

Noi avem un pic de alone time in masina, ajungem la fix pentru a ne lua kitul si pentru a face o pseudo-incalzire si pentru a ne aseza la start. E la fel de cald ca zilele trecute si pe prima urcare simt cum se incinge motorul. De la pedalat matinal la 7 grade acum 3 zile la 31 de grade la soare e o mica mare diferenta, singura speranta e sa nu fiarba motorul pana la sfarsit.

Acum legat de motor la fel ca la Uphill To Curmatura motorul merge suprinzator de bine dupa intensitatea pe care am facut-o in ultimele saptamani. Trebuie sa fac o nota mentala sa pastrez cel putin o sesiune de VO2Max pe saptamana in urmatoarele cateva saptamani pana la nationale. Dupa prima urcare ma lipesc de Aron si mergem impreuna, ba eu in fata, ba el in fata prima ora si ceva din concurs urmarindu-l de la distanta pe Duca care clar nu are cea mai buna zi dupa Macin si dupa saptamana de Covid. Filmul se taie cand incepe sa ma doare spatele dupa o ora si ceva, Aron se duce in fata si eu termin ultima treime din traseu singur, terminand pe locul 4 la general si 1 la categorie. Din categoria faptului ca e bine sa ai asteptari joase traseul chiar a fost surpinzator de frumos si bine marcat cu exceptia unui punct, super treaba facuta de gasca de rideri din zona pentru marcaje.

Dupa concurs urmeaza socialzarea, un pic de floricele, un pic de gratar, premierea dupa care ajungem inapoi in Brasov pentru a mai prinde un pic si din socializarea din Piata Sfatului. Marius a alergat super bine (am un filmulet sprintand la finish ca speedy gonzales) si a terminat pe 6, lucru deloc rau tinand cont ca au fost printre cei mici la categorie. Imi place sa cred ca genetica si constitutia o sa-l ajute indiferent de ce sport o sa-i placa.

Dupamasa o terminam la o pizza la Fodori, pe la 6 si jumatate ajunge acasa si facem ordine in casa inca activati de cafeina de la concurs. 3 zile pline si un inceput de vara in forta. Ca vibe, si la GR, si la Intorsura Buzaului, si la Brasov Maraton lucrurile s-au simtit ca in orice tara europeana faina. Pacat ca weekendul urmator vin alegerile sa ne treazeasca la realitate.

Duminica dimineata la una din plimbarile matinale, mi-a facut un obicei sa sar din pat direct in adidasi si sa ies la o scurta plimbare afara ascultand o carte in urechi. Functioneaza mai bine decat orice cafea, mai ales in perioada asta cand e lumina de la ora 5.
Il debarcam pe Marius la Fodori pentru joaca si pentru Brasov Maraton, entuziasmul lui Marius era acolo.
Foarte foarte faina atmosfera la concursul de la Intorsura Buzaului, felicitari oamenilor din organizare, a iesit mult mai bine decat ma asteptam. Ar trebui sa avem mai multe astfel de concursuri locale. Peste 2 saptamani le vedem la Barcani.
Un loc 4 la general si 1 la categorie dupa Sabin, Duca si Aron. Picioarele au mers din nou surpinzator de bine si am reusit sa tin pasul cu Aron 2 treimi din cursa, dupa care mi s-a pus spatele. Trebuie sa mai lucrez la flexibilitate in perioada urmatoare.
Mihaela, pe locul 1 la open feminin dupa GR de 160 de kilometri de ieri. O parte din credit e si al meu pentru ca i-am pregatit bicla pentru cursa…
O ora si ceva mai tarziu, la Brasov Maraton, super, super faina atmosfera din Piata Sfatului zilele astea. Marius a alergat super bine si a venit pe 5 la 6-8 ani.
Cea mai faina echipa de organizare. Anii urmatori trebuie sa ne implicam si noi, mai ales daca nu se mai suprapune cu alte concursuri
La joaca, pizza si socializare la Fodori, copiii s-au inteles chiar bine, multumim inca odata!
Seara, obositi in cel mai bun mod dupa o zi plina. Serile astea chiar am reusit sa-l culcam pe Marius un pic inainte de 9 si asta se simte din toate punctele de vedere. Trezirea e in general pe la 7, 7 si ceva.
Eu inchei seara cu o mica plimbare pana pe dealul Sprenghii la apus, mai mult pentru liniste si a continua cartea.
Biserica din Bartolomeu si cimitirul din jur pare din alt film fata de intersectia aglomerata de peste zid.